fuziahsalleh2.wordpress.com

Thank you for visiting.

I will continue blogging on my other website from now:

http://fuziahsalleh2.wordpress.com

12 Responses to fuziahsalleh2.wordpress.com

  1. pocai says:

    just 4 info to share with,

    TERKINI!!!

    Benarkah tarikh perhimpunan ditunda?
    Halaman web bersih.org digodam?

    Untuk himpunan artikel-artikel mengenai perhimpunan aman Bersih 10 November 07 dan dalang disebalik pertubuhan ini,

    sila layari bersih.blogspot.org.

  2. Phua Kai Lit says:

    Congratulations on being selected by the people of Kuantan to serve
    us as our MP!

    As a Kuantan boy (I lived the first 18 years of my life in Kuantan), I sincerely
    hope that your time as the MP for Kuantan will bring more improvements
    to our town as well as uplift the lives of its residents. Let the voices of the ordinary people of Kuantan be heard in the corridors of power, promote the economy of the region, implement policies to improve the standard of living of the less privileged residents and encourage all to live together in harmony and mutual tolerance!

    Allow me to post here one of my favourite quotes:

    “A truly great person is one whom
    money and rank cannot corrupt,
    poverty and hardship cannot shake,
    and power and force cannot subjugate”
    Mencius

    Associate Professor Phua Kai Lit
    Monash University Sunway Campus School of Medicine & Health Sciences
    Bandar Sunway, Selangor

  3. Dear Mr Phua
    Thank you for the kind words and words of wisdom. I will, with the people’s help, attempt my utmost for the betterment of Kuantan people. We still have a long way to go as Pahang is unlike Selongor, now under the Pakatan Rakyat’s administration.
    May we meet one of these days.
    All the best to you.

  4. rescuer says:

    Rescuer says : I absolutely agree with this !

  5. Hj Mail says:

    Yb Fuziah

    1.Dalam bandar Kuantan ada dua penguat kuasa , baju biru Mpk dan polis lalu lintas . Nampaknya kedua-dua penguat kuasa menjalankan kerja yang sama saman orang letak kereta tersalah tempat .Cukuplah dengan satu Polis Lalulintas atau Pemnguatkuasa MPK .

    2. Pada hari Sabtu patut tak payah kena bayar parking tol MPK , memadailah mengikut hari kerja Keajaan iaitu Hari Isnin sampai Jumaat sahaja . MPK jangan fikir fulus sahaja , masalah rakyat perlu difikir sama .

    3.Tolong tengok-tengok sikit pejabat-pejabat tanah , khususnya Kuantan ada permohonan dan pemberian tanah lewat diselesaikan makan masa lebih 10 tahun .

  6. akubdkphg says:

    ASKM KAKG….NAMPAKNYE SEJAK BERGELAR YB NIE SIBUKNYE KAKG MENJELAJAH KESANA KEMARI YE LA BERKERJA KATAKAN.SEBENARNYA KAKG TERLUPA SATU PERKARA YANG KAKG TAK SELESAI LAGI.
    BIAR SAYA TOLONG INGAT KAKG,APA DAH TERJADI PASAL AJK BHG KUANTAN IAITU MR KARIM YANG TELAH MENUMBUK PEKERJA SUKARELA PKR KUANTAN?SAMPAI HARI INI TIADA TINDAKAN TATATERTIB DIAMBIL WALAUPUN REPORT POLID TELAH DIBUAT.APAKAH KAKG TAK NAK BERSIHKAN NAMA BAIK PKR KUANTAN?
    AGAK2NYA KAKG TERLUPA DAN MUNGKIN MR KARIM ADALAH ORANG KEPERCAYAAN ATAU SPT LEMBU YG DICUCUK HIDUNG KESANA DAN KEMARI.

  7. Rozaini says:

    Saya difahamkan bahawa keterlanjuran daripada kedua-dua pihak tersebut adalah hasil masalah peribadi antara keduanya. Ia tiada apa-apa kaitan dengan parti.
    Sebarang laporan polis akan disusuli oleh siasatan polis. Sebaiknya, perkara yang telah dibawa kepada perhatian pihak berkuasa wajar diselesaikan menerusi mekanisme yang telah ditetapkan.
    Semoga kita bersabar menanti sebarang perkembangan dalam sisatan lanjut polis.

    Rozaini binti Mohd Rosli
    Parliamentary Assistant to MP for Kuantan

  8. ANAK MUDA KUANTAN says:

    akubdkphg….tu dh jd kes polis…dua dua dah buat repot.takde kena ngena dengan PKR pun..so if u r there i think u know wat d problem is..jgn jadikan blog ni tempat lepaskan geram peribadi….respect tugas2 dan amanah yang perlu dipikul k.Gee…

    “mengata orang paku serpih,mengata orang awak yang lebih”
    “ibarat menepuk air di dulang,tepercik ke muka sendiri “

  9. Dennis AMK Kuantan says:

    akubkphg nampaknya awak memang suka buat komen negatif. kalau awak anak jantan awak akan letak nama sebenar awak. kalau awak anak jantan ada telor dua, awak datang jumpa saya mau tengok lubang awak boleh jadi lubang cucuk lembu ke tak. kalau lu nak kacau ahli keluarga gua , lu mai borak ngan gua dulu..

    Dennis, Amk Kuantan.
    Sila call kalau awak anak jantan, 0169309535.
    Saya tak suka pengacau.

  10. Burung Hantu Jr. says:

    Saya takde kaitan dengan pkr kuantan. Masuk Ahli pun belum. tetapi saya sebagai orang kuantan akan cuba sedaya upaya membela orang kuantan daripada dicaci atau dimaki tanpa sebab. Kalau nak buka gelanggang sila. Saya jemput mai. Kita borak duk bersila dulu.

    “300 pendekar , 60 hantu, 7 lekuk sakti, Mari Tikam Batu”

  11. ANAK MUDA KUANTAN says:

    Jadilah yang terbaik dalam membawa kebaikan….bukan mengata orang dan mengadu domba….aku juga bukan ahli PKR tapi sebagai orang yang bertamadun,memburukkan orang tanpa merujuk fakta yang tepat pada aku lebih menunjukkan kebodohan seseorang individu….apatah lagi kalau ditambah dengan hasad dengki dan ada unsur khianat…..apakah memaki hamun dan juga memburukkan orang lain tu ajaran yang diturunkan pemimpin kepada penyokong? aku tak pernah nampak perkara ni selama aku kenal pemimpin AMK apalagi K.Gee sendiri….jadi aku nasihatkan kepada akubdkphg jangan cuba bermain dengan api…..

  12. zulia says:

    bole ke sya nak jumpa puan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: